Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Friday, October 15, 2010

RAIS VS ROCKY'S AND BLOGGERS

Rais Yatim - Sejarahnya pernah membakar Jembatan UMNO semasa TDM


Kes Rocky's Bru dan Rasis Yatim berlanjutan. Barisan blogger-blogger yang pro kerajaan juga menyebelahi Rocky's. Antaranya adalah mereka yang tercatat dibawah ini. Serta banyak lagi yang tidak tersenarai. Kenapa ada pihak yang sangat takut bila mereka disentuh? Berani kerana benar dan takut kerana salah.

Ada blogger yang menganjurkan untuk boikot PRK Galas. Blogger Kickdefella lebih berani dengan mencadangkan PM meminta Rais Yatim meletakkan jawatan bagi membersihkan kabinetnya. (Sini) 
Selalunya kita lihat Rasis sebagai orang yang cool, tetapi kini menapa dia kelihatan melatah?


Since yesterday evening, bloggers have shown termendous support on the case which now attracted far too much negative attention to the Minister-in-charge Information, Communications and  Culture.
      SPU
      

and other bloggers. Their solidarity is overwhelming.

Banyak juga sokongan terhadap Rocky's diterima serta pandangan mengenai kes berkenaan;  (Klik Sini)   dan   (Sini)  dan  (Sini)

SPU sertai dan sokong Rocky's Bru atas semangat blogger.

1 comment:

Anonymous said...

Hahaha baru korang tahu... korang buat fitnah kat pemimpin PR pun tak kena apa2 sebab dilindungi BN.. sekarang bila ko sentuh sikit perkara benar tentang pemimpin BN dah kena ambil tindakan. Nampak sangatkan pemimpin BN tak boleh di tegur atau di kritik.. LU PK lah Sendiri Beb.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN