Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Sunday, October 3, 2010

BUSUKNYA ISLAM PAS

Buruk bendera Pas ini tetapi buruk lagi hati nurani pengikut fanatik Pas
sial dan haramjadah






Inikah kita, Melayu Islam yang berhati busuk dan berperangai syaitan? Atas alasan apa kita berhak mendoakan seseorang yang sedang sakit untuk mati? Tetapi inilah yang dilakukan atau yang ada dalam kepala orang yang bernama Melayu dan beragama Islam. Apakah ini ajaran murni  agama Islam?


Ketika Nik Aziz terlantar sakit di hospital, tak ada pun sesiapa orang Melayu Islam dari UMNO yang menyarankan mendoa Nik Aziz untuk mati. DS Najib bahkan melawat beliau dan mendoakan agar cepat sembuh. Kini sebaliknya apa yang berlaku. Hina sungguh menjadi Islam dibawah pengaruh Pas ini sebenarnya.


Apakah ini ajarang yang dibawa oleh tok guru serta ulamak Pas? Dulu pun kita dengan Nik Aziz pernah doa pecah perut terhadap DS Najib. Inikah amalan penganut parti Islam Pas? Allah akan membalas mereka dengan sekeji-kejinya nanti. Tahniah kepada Nik Aziz dan Hj Hadi kerana berjaya mendidik ahli Pas sebagai manusia yang tidak ada nilai kemanusian sama sekali.


CnP dari blog GAP:



Sunday, October 3, 2010

NIK AJIS MASUK WAD...


ni gambar nik ajis sakit masuk wad.. tak pernah kedengaran pun bloger atau website pro kerajaan pada ketika itu mendoakan nik ajis mati cepat, neraka dah tunggu dia atau apa-apa pun doa kecaman. yang ada hanyalah doa biar dia cepat sembuh.

berbeza dengan website pas  (KLIK SINI) yang secara terang-terangan mendoakan tun mahathir mati cepat. siap boleh keluar fatwa 'wap neraka' tak sabar nak bakar tun... masyaallah hebatnya penyokong mereka yang boleh menentukan 'keluar masuk' neraka umat islam !

aku keluarkan balik gambar nik ajis ni dan review balik kenyataan penyokong pas yang mendoakan tun mahathir mati cepat supaya rakyat nampak dan dapat membezakan 'akhlak' politik web pro umno dan pas.

kami memang sedia untuk membelasah pemimpin pas dan pkr namun ia terhad hanya kepada situasi tertentu sahaja. kalau sakit dan ditimpa musibah, bloger pro umno tidak sesekali mengeluarkan ' fitnah dan hamburan' kata-kata kesat demi untuk memuaskan nafsu politik yang maha sempit !

moga ALLAH SWT....

takpelah itu kerja tuhan.. aku cuma nak bagitahu rakyat, bahawa inilah sebenarnya akhlak dan wajah islam palsu bawaan pas ! jahat sungguh !

Saturday, October 2, 2010

TUN M SAKIT : SAKSIKAN KEJIAN WEB PAS !


adie79
Koperal
Koperal


Joined: Dec 17, 2009
Posts: 604
PostPosted: Sat Oct 02, 2010 3:27 pm    Post subject: doa cepat matiReply with quote

mari kita pakat2 doa supaya che det mati cepat2

wap neraka dah lama nak bakar dia...kerana mulutnya yang jelas menghina hukum hudud...hukum primitif katanya

orang yang mengatakan kalau nak makan sup tangan sila datang kelantan...kalau korang nak tahu...MENATANG CHE DET CELAKA LAKNAT nilah orangnya

muda2 tak nak mampos...tua2 menyusahkan Islam

kurang ajar dan memang dah takde akhlak. pakai nama islam tapi perangai macam XXXX! apa  pula kata dorang kalau nik ajis pulak yang sakit ? KLIK SINI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN