Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Monday, October 4, 2010

PEMIMPIN MESTI BERSIH DAN NAMPAK BERSIH

Ini skandal yg semua orang tau mengenai chua soi lek






1. Blog SPU masih dalam proses pengubahsuaian, mohon maaf pada segala 'ketidak selesaan semasa melayari laman ini. Cadangan dan pandangan dalam pengubahsuaian dialu-alukan - sila maklumkan kami.


2. Dalam blog Gomo menulis tentang seorang tokoh Pas yang terpibat dengan skandal. Ingatan: kerana itulah pemimpin bukan saja harus bersih tetapi juga kelihatan bersih. Baca sebahagian CnP dari blog Gomo;


Din Puduraya! Hehehe, apa lah nak jadi dengan kau ni Din? Ada bini punya cantik tapi kau Balun jugak bini orang. Apa kau dah kemaruk sangat ke sampai Bini orang pun kau sesah? Apa yang special nya Bini orang tu sampai sanggup kau nodai? Apakah skill nya lebih? Din....din...apa lah nak jadi kau ni Din.


Gomo hari ni nak cakap serba sedikit pasal Din Puduraya ni. Din yang mana nama pendek, Kalau nama panjang nya Salahuddin, Ada pangkat, pangkat nya YB, Ada parti, Parti nya PAS. He he he. Tapi biarlah kita panggil nama glamour je, Din Puduraya! Senang nak ingat! ....

...Gomo pernah keluarkan artikel sebelum ini isu Din Puduraya yang menyatakan wanita tersebut bernama Halimah! Nama sebenar wanita tersebut bukan lah Halimah. Gomo nak lihat reaksi beberapa pihak yang tahu cerita ni dah sahih bila menerima panggilan talifon dan mesej dari individu tertentu yang menyatakan Nama Bini orang yang si Din Puduraya ni balun adalah bernama AZIZAH!


Ops!!! Bukan Azizah bini Anwar Ibrahim, tapi Azizah Rawang! He he he. Azizah ni menetap di batu 16 








3. Kisah itu bukan hanya berlaku kepada pemimpin Pas sahaja, pemimpin UMNO pun sama. Bukan di KL saja kerana disini pun ...mungkin ada juga, hehehe! Nak kita sebut namanya? Sa....sa....sa.....hehehe! Takut ah tu! Yang berpasang-pasang dalam UMNO Jerantut ni macamana? Hehehe! Akak...akak..akak...Ishh! lain kalilah kita cerita. Tapi ini semua orang Jerantut dah tau, cuma SPU saja yang buat-buat tak tau.





4. Menjelang PRU13, semua pemimpin UMNO disaran membersihkan diri serta menjauhkan diri dari sebarang skandal serta salah laku dan menjaga tingkah-laku. Jangan membusukkan UMNO kerana diri dan peribadi kita yang busuk. Ingat bahawa rakyat melihat dan mereka akan menghukum kita nanti.







2 comments:

Menyegar said...

Salam.Perwakilan UMNO Jerantut pun banyak yang bengap tahap gaban juga.dah tau perangai calon tak elok kenapa masih undi lagi? Ni semua pasal dapat duit rasuah undilah ni.Bangsat sungguh kan? berapa ratus aje nilai diri perwakilan kita ni yek?

SPU said...

Menyegar - masih ada yg bersih tetapi sangat sedikit dan malu alah serta dikalahkan oleh rasuah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN