Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Friday, October 29, 2010

PAS MENIPU ORANG ASLI ISU TANAH




Oleh kerana sudaha kehabisan modal dan sedar bahawa Pas akan dipinggirkan dalam PRK ni, maka Pas dalam keadaan terdesak itu telah meluluskan geran lot tanah untuk kira-kitra 1,2000 orang asli disini. Ini bukan rasuah ke ni Pok Nik? Atau kalau UMNO buat hukumnya HARAM, tetapi kalau Pas yang buat hukumnya HALAL?

Ini mengenai geran tanah ni apa cerita? Sukat pun tidak tiba-tiba geran dikeluarkan, macamana? Silap-silap nanti jalan raya serta tanda sekali dimasukkan kedalam geran. Jikalau terdesak sekalipun, janganlah buat kerja yang nampak sangat tidak masuk akal. Orang Asli bukan nya bodoh untuk ditipu berkali-kali. Mereka sudah muak dengan janji kosong serta janji surga tu. Mereka nak kan dunia juga selagi mereka masih hidup ini.

(Baca disini)

2 comments:

Helang Buana said...

SPU tau tak orang asli ada yg dah lebih cerdik dari kita. Di Jerantut, pemimpin kena tipu dengan orang asli, habis tanah di ambil oleh orang asli tu. Kesian pemimpin-pemimpin tu, putih mata.

chenerong ular said...

Salam SPU, betoii kata cg pian tu, memang ramai sudah yang cerdik cerdik, tetapi masIh ramai lagi yang jauh ketinggalan di belakang kaum lain, itu kita kena ingat?. ORANG MELAYU,CINA DAN INDIA BOLEH DI TIPU OLEH PEMIMPIN PRMIMPIN PAS INIKAN PULAK ORANG ASLI.

hai.. alahai.. DUNIA..DUNIA...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN