Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Tuesday, October 12, 2010

PAS AKAN TERSUNGKUR DI GALAS

  Kita yakin menang besar dan Pas akan dimalukan nanti



KUALA LUMPUR - Orang Asli dalam kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas harus sedar mereka dihina secara halus oleh kerajaan Pas apabila menyatakan kesediaannya memilih calon dalam kalangan masyarakat itu pada Pilihan Raya Kecil (DUN berkenaan, 4 November ini. 
(Klik untuk baca selanjutnya)

Bila ada ura-ura calonkan Ku Li di DUN Galas, Pas jadi gelabah tak tentu hala. Mereka menganggap pencalonan Ku Li sebagai ADUN galas sebagai satu penghinaan kepada Ku Li. Berikutan kegentaran menandingi Ku Li maka mereka cuba memancing undi Orang Asli dengan mencadangkan mencalonkan Orang Asli sebagai calon. Siapa yang menghina siapa sebenarnya?

Jika kita fikirkan betul-betul, jika benarlah Pas calonkan Orang Asli sebagai calon di PRK N45 nanti  mereka sebenarnya menghina banyak pihak. Pertama mereka menghina calon yang akan UMNO letakkan, kedua mereka menghina kaum Orang Asli kerana membirakan mereka kalah dan ketiga mereka menghina Pas itu sendiri.


Pas sudah ketandusan calon yang layak dan sebenarnya Pas sudah kehilangan sokongan rakyat kerana itu tindak tanduk pemimpin Pas sekarang ini mengambarkan mereka kehilangan arahtuju dalam politik.
 

1 comment:

chenerong ular said...

TUAN,apa yang penting di lakukan oleh PEMIMPIN PEMIMPIN SERTA PENYOKONG PENYOKONG UMNO sekarang ini untuk merapat kan apa yang renggang,longar selama ini dan seterusnya untuk PRU 13 akan datang,buktikan kita mampu merampas kembali DUN GALAS,tinggalkan amalan yang kita tahu tak elok dilakukan tapi kita lakukan.Berubah secara total.Biarlah mereka bercakaran,mengata itu ini tentang UMNO,HAKIKATNYA MEREKA MELAKUKAN sebegitu adalah disebab mereka telah merasa bahang KEKALAHAN,apa tah lagi YBM TENGKU telah di lantik sebagai PENGARAH PILIHANRAYA DUN GALAS,belum keluar nama calun lagi dah nak terkincit dah............

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN