Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Thursday, October 28, 2010

GALAS - KP BAHAGIAN SABOTAJ PARTI?

Ketua Pemuda Gua Musang,
Bazlan Baharuddin yang dikatakan tidak mengerakan jenteranya 
membantu calon UMNO DUN Galas


Di Gua Musang heboh cakap-cakap kata Ketua Pemuda Gua Musang sabotaj UMNO dalam PRK kerana kecewa Ketua Pemuda KJ gagal menaikkan namanya sebagai calon. Bazlan Baharuddin, dilaporkan selepas saja penamaan calon terus berdiam diri dan tidak melakukan apa-apa usaha untuk membantu calon BN (Klik Sini) Ini sangat bertentangan dengan pengakuan KJ bahawa Pemuda tidak akan sabotaj UMNO lagi.

Andai laporan itu benar, bermaakna KJ sudah tidak lagi dihormati oleh Pemuda dengan mengingkari arahan dan saranan beliau, atau ini juga adalah usaha KJ mensabotaj parti secara tersembunyi. KJ boleh kata beliau menyokong calon UMNO namun disebaliknya beliau berusaha dan mengarahkan Ketua Pemuda Bahagian Gua Musang mensabotaj parti.

Bagaimanapun, banyak pihak yakin bahawa UMNO akan menang besar kerana Ku Li kelihatan bersungguh-sungguh dengan jenteranya berkempen untuk memenangkan calon UMNO pilihannya sendiri. Selain itu Wanita dan terutamanya Puteri UMNO kelihatan bersungguh-sungguh berusaha untuk memenangkan parti bagi mengembalikan maruah UMNO itu sendiri.

3 comments:

chenerong ular said...

Perkara sebegini memang sudah di jangka,seperti cas keting,boikot,berpura pura,ini semua soal hati dan niat sesaorang yang kita tidak dapat selamai atau teropong dengan telahan matahati kita.Semua bergantung pada niat kita menceburi POLITIK INI,soalnya, "ADAKAH YANG NAMPAK BERTUNGKUS LUMUS BERKERJA MEMBANTU PRK DUN GALAS ITU SEMUANYA 100% JUJUR ?,kerana ianya subjektif biarlah ALLAH SWT MENENTUKAN." ADAKAH NIAT MEREKA MEREKA SELARI DENGAN PERBUATAN DAN PERCAKAPAN MEREKA ". Kita ada distinasi lain untuk kita tuju selepas kita habis nyawa nanti. WASALLAM,KITA TAU SEMUA DANORANG TAU, TAPI FIKIR FIKIRKAN LAH. WASALLAM

Muhammad said...

Dapatkan Buku Penutup Perdebatan Islam Alaf Kedua Dunia Melayu : http://wp.me/piAx4-3hs

PENGAJIAN KITAB SIYARUS SAALIKIN SYEIKH FAHMI ZAM ZAM : http://wp.me/piAx4-3eO

Kemuliaan Membaca Surat Al Ikhlas – Habib Munzir : http://wp.me/piAx4-3eK

10 Sahabat yang Dijamin Masuk Surga : http://wp.me/piAx4-3fV

3 Cara Bertaubat : http://wp.me/piAx4-3gQ

40 Mutiara Nabawi Fadhilat al-Quran al-Karim : http://wp.me/piAx4-3h8

Detik-detik Rasulullah SAW Menghadapi Sakaratul Maut : http://wp.me/piAx4-3gS

Anonymous said...

Baru jer presiden bagi amanat masa perhimpunan, dah ada yang nak "JARING GOL SENDIRI"... hebatnya kuasa politik ye... sukar nak cari calon yang betul2 untuk berkhidmat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN