Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Friday, April 30, 2010

AKHIRNYA PEMUDA JERANTUT BERSUARA





















Ketua Puteri UMNO Jerantut yang berhemah, berwibawa dan berpekerti tinggi memang wajar diberikan perhatian sebagai pemimpin masa depan



Lama saya menanti setelah menyuarakannya berkali-kali, akhirnya barulah sekarang Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Jerantut (?) berani kehadapan dengan mempamirkan blognya. Syabas! Ini baru Pemuda yang berani menyahut cabaran dan tidak sia-sia UMNO berusaha mewujudkan Unit Media Baru nya.

Cuma saya berharap supaya blog Pemuda UMNO ini akan konsisten dan menyuarakan dan jangan hanya mengikut musim. Mungkin blog Puteri boleh dijadikan contoh. Bukan setakat 1 malahan ianya aktif. Syabas juga untuk Puteri, cuma ketua Puteri Jerantut janganlah malu-malu dan main sembunyi-sembunyi.

Bangunan Puteri berhampiran Balai Polis Jerantut sentiasa sibuk dengan aktiviti. Jarang sangat kita nampak bangunan itu sepi tanpa pengunjung dan penghuni. Mungkin sayap Puteri antara yang teraktif di Jerantut malahan mampu menyaingi Pemuda. Sewajarnyalah Ketua Puteri dicadangkan sesuatu Jawatan yang lebih besar dan mencabar untuk disandang bagi memperjuangkan rakyat serta memperkasakan UMNO.


3 comments:

Anonymous said...

tahniah pemuda jerantut-harapan pihak anda dapat memberi keritikan atau pandangan dengan bernas.buat kajian bersama member dahulu sebelum mengeluarkan kenayataan bagi kebaikan umah.

one one no belen said...

Salam.Memang nampak puteri UMNO lebih aktiv dari pemuda umno.Apa salahnya kalau jawatan diberikan kepada yg lebih layak?

SPU said...

Ya, pemuda umno jerantut mesti malu kerana dari link disebelah kanan ini kita letakkan blog2 pro pembangkang, jika blog pembangkang lebih aktif dari blog pemuda UMNO, lagi baik UMNO gulung tikar je. Lihat ansarulullah, pulau tawar, N9 Tahan, awangmaseru, pas kawasan jerantut, parlimen 081, pas jerantut, semua tu blog sebelah sana, ada telor pemuda nk lawan semuanya sekali? hehehe. Kepada pemuda, cuba pandang jari kaki, nampak tak? kalau tk nampak maknanya dilundungi oleh keboroian tahap gaban, lain aku tk mau cakap apa, hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN