Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Thursday, April 29, 2010

KICKDEFELLA DAKWA PAS PERUNTUK RM4 JUTA UNTUK KEKAL BURUKKAN IMEJ BN DI KELANTAN





















Satu orang 'Ustaz' dari DAP Selangor kata beer bukan arak...(?)
Uikk??? Take beer!



Blogger KICKDEFELLA telah membuat pendedahan bahawa kerajaan Pas Kelantan telah memperuntukkan sebanyak RM4 juta bagi mengekalkan Pas dan menjatuhkan imej BN di Kelantan.

Wang tersebut adalah untuk perbelanjaan pembelian aset, peralatan, pembayaran upah operatif, percetakan dalam menggerakkan Operasi Gerak Saraf. Beliau juga mendedahkan beberapa dokumen permohonan tender kawasan balak dan hutan simpan yang memberi sumbangan 'direct' kepada Pas Kelantan. Selain itu beliau juga mendakwa turut memagang beberapa aset bagi kegiatan Operasi Gerak Saraf dan mendakwa ada bukti siapa yang memberikan peruntukan tersebut.

Kata catatan dari blogger Juri Rakyat:
Sudah Terang Lagi Bersuluh .... parti yang bertopengkan ISLAM ini sebenarnya mengamalkan POLITIK SUKU, AGAMA SUKU dan layak digelar Parti Assabiyah !!!Mungkin Haji Hadi perlu mewartakan kembali FATWA beliau mengenai POLITIK SUKU, AGAMA SUKU. Tidak mungkin Haji Hadi akan berbuat demikina kerana FATWA beliau akan menjadi 'deadliest impact' kepada imej PARTI APA SAJA !!!

Saya cuma ingan merakamkan kekesalan kita bahawa rupanya mereka yang berserban besar di kepala ini lebih besar tanduk yang di sembunyikannya disebalik serban itu. Rupanya Pas sudah benar-benar bersahabat dengan syaitan.


Baca blog Juri Rakyat



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN