Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Friday, August 6, 2010

SEMALAM, MALAM INI DAN ESOK

Gambar Hiasan: Yg bersongkok tinggi ini bukan KP kita, dia ni KP Bhg. lain cuma secara kebetulan sama-sama bersongkok tinggi, hehehe




SEMALAM: Satu program yang melibatkan OKU diadakan di Dewan Majlis Daerah Jerantut. Terima kasih kerana Ahli Parlimen dan UMNO Masih prihatin terhadap orang-orang kurang upaya ini.


Ketibaa YB Ahli Parlimen disambut dengan paluan kompang dan marhaban. Mungkin ini bukan keinginan YB Ku Lan tetapi inilah budaya UMNO, sentiasa hendakkan segalanya dengan bergaya. Mana slogan Rakyat didahulukan dan pencapaian diutamakan?


Mengiringi YB Ahli Parlimen adalah Dato' SU. Dari jauh saya nampak dan sudah kenal, rambutnya semakin menipis. En. Zahar terayap-rayap dibelakang dan cuba menghampiri diri dengan YBM Ku Lan. Mungkin terasa dia dah VIP atau menaruh harapan untuk jadi bakal YB nanti? Wan Joe, terlari-lari bagaikan ketinggalan bas tetapi masih menaruh harapan untuk turut serta. Harap YBM Ku Lan tidak tinggalkan sahabat saya ni, jika dia tertinggal maka hilang pelakun utama siri 'numb3r'. (Tak ada kena mengena dengan Sport (sukan) TOTO)


Kenapa tidak sekali sekala kita sambut pula kehadiran OKU itu dengan paluan kompang? Kita nak lihat Zahar dan Wan Joe yang memalu kompang dan Dato' Su jadi tok gendingnya, hehehe...mungkin nanti KP boleh bersilat pula dengan songkok tingginya sambil mengepit 'papan batu' dicelah ketiaknya..




MALAM INI: Datuk Paduka Ibrahim Ali, Presiden Perkasa akan berceramah mengenai isu semasa berkaitan bangsa Melayu dan masa depannya. Bertempat di Dewan Majlis Daerah Jerantut pada jam 9.00 Malam. Semua umat Melayu dijemput hadir.


Demi perpaduan dan masadepan bangsa Melayu, semua umat Melayu sama ada dari pas atau UMNO atau tidak menyertai mana-mana parti sama sekali mesti menghadirkan diri.




ESOK: Perasmian Perkasa Negeri Pahang peringkat Daerah-daerah akan dijalankan bertempat di Dewan TAHAP pada jam 11.00 Pagi. Semua dijemput hadir.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN