Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Tuesday, August 17, 2010

MELAYU MUDAH LUPA




Setelah membaca blog uRag dRrulug sebentar tadi, saya terpanggil untuk memberi respon kepada postingnya. Memang tidak dapat dinafikan ada sedikit rasa kerinduan kita kepada Tun Dr. Mahathir mantan PM Ke-4 Malaysia.

Beliau adalah tokoh yang sering dinanti setiap kali mendengar / menyaksikan berita di radio dan tv. Beliau sering datang dengan membawa sesuatu yang baru dan dinanti-nantikan oleh rakyat.Beiaulah tokoh dan anak melayu yang telah mengangkat nama negara Malaysia dan mertabat  bangsa Melayu ke persada dunia. Beliaulah pemimpin yang telah memberikan kita keamanan dan kesejahteraan selama ini. Kita tidak akan ada lagi pemimpin yang setaraf dengannya, yang seluruh dunia menghormatinya.

Malangnya Melayu memang bangsa yang mudah lupa dan melupakan jasa. Terima kasih uRag dRrulug kerana mengingatkan kita kembali. Bagaimanapun ada diantaranya yang mengkhianati Tun setelah ianya tidak lagi berkuasa. Sila tonton dibawah ini:






Nota:
Mohon maaf kepada blogger UD dan yang lain-lain terutamanya Sri Tri Buana kerana tidak dapat menghadiri pertemuan semalam atas sebab yang tak dapat dielakkan.

2 comments:

bentakali said...

dr m tak bole lawan. dia pernah jatuh pru, dipecat, pernah menang presiden 40 undi. sebab itu dia teguh. sekarang orang mudah sebabtu payah hukhukhuk

Anonymous said...

pak lah dan kj rosak semua negara ini. sekarang susah nak buat kalau kalah esuk serah pada tentera sudahlah. Kita boleh masuk tentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN