Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Sunday, August 29, 2010

PAS - PEJUANGAN ISLAM YANG HAMPAS




Pas memutarbelitkan fatwa kebangsaan untuk membela kafir harbi. Nampaknya Pas tidak juga akan berubah. Apa yang mereka lakukan akan mereka halalkan dan apa yang orang lain (UMNO) lakukan akan mereka haramkan. Hukum akan berubah dan diubah mengikut kehendak dan kepentingan mereka. Inilah Pas, sebuah parti politik yang menukarkan agama untuk kekuasaan dan pengaruh politik.

Dulu kata kerjasama UMNO dengan MIC dan MCA kafir harbi haram,sekarang jemput kafir karbi DAP kedalam masjid berceramah - halal. Terbaru mengenepikan doa kepada ulilamri pemimpin negara YDP Agung dan menggantikannya denga doa kepada kafir harbi Lim Guan Eng. Apakah Pas sudah hilang akal? Apa sebenarnya yang pas perjuangkan? Agama? Bangsa dan Negara? Atau hanya kuasa dan kepentingan politik semata-mata? Sah - Pas ini parti politik 'haramjadah' yang persendakan agama Islam


Wali Selipar @ Nik Aziz akan mengeluarkan fatwa dan membaca sekerat-sekerat ayat Al-Quraan untuk menghalalkan apa yang mereka lakukan. Sila baca posting dibawah ini yang diambil dari blog Panglima Perang Siber.






Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang.

Selawat dan Salam ke atas Rasul Junjungan dan untuk keluarga, sahabat dan Ulama yang berjuang menegakkan Islam.

Amma Ba'du


Isu bukan Islam memasuki masjid telah kecoh di dada akhbar negara kita. Perkara yang cuba dihalalkan oleh PAS yang kini bangga dengan taglinenya 'For All'

Maka dengan bangga juga Mahfuz Omar selaku Naib Presiden PAS mempertahankan tindakan Ahli Parlimen DAP Serdang dan juga terbaru Ahli Parlimen PKR Selayang yang telah masuk ke ruang solat.

Dibawa pendapat Majlis Fatwa Kebangsaan dengan harapan rakyat yang bodoh akan mudah ditipu oleh PAS yang sudah sangat terdesak dan tersepit antara kepentingan agama dan kepentingan peribadi.

Maka Mahfuz Omar (klik sini) telah menjawab dengan yakin sekali bahawa perbuatan Adun Bukan Islam itu tidak salah dengan membawa fatwa Kebangsaan.

Mari kita tengok keputusan Fatwa tersebut bagi melihat benar atau tidak dakwaannya yang boleh diakses di sini http://www.e-fatwa.gov.my/ :


Baca blog rujukan:

4 comments:

123lekuk said...

salam spu. Boleh tolong link kan blog http://123silekuk.blogspot.com didalam blog spu.

SPU said...

Salam,
telahpun dilink-kan.

Anonymous said...

Pas, putaq jangan tak putaq pandan depa kata hangpa pemegang kunci syurga pun, hehehe

Unknown said...

pas bukan prti islam pas prti politik
faham.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN