Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Tuesday, May 25, 2010

WZWH ?

Saya tidak aktif beberapa waktu kebelakangan ini kerana alasan peribadi. Namun apabila saya melangkahkan semula kaki saya melihat dan merasai sudah ada kehangatan dalam perang blog / siber di Jerantut.

Sila klik untuk membaca baca blog 'cawan tembaga'

Muncung senjatanya dihalakan kepada WZWH, saya belum pasti apa atau siapa WZWH ini kerana masih belum membaca keseluruhan artikel berkenaan. Bagaimanapun menurut pemahaman saya, beliau adalah individu penyokong 'kuat' pemimpin pemuda dan juga admin. kepada blog Berita Pemuda UMNO Jerantut sebagaimana yang dilaporkan oleh blog Cawan Tembaga.

Namun beliau menafikannya mungkin kerana sudah ada kebimbangan atau sebagainya, wallahualam!

Saya teringat kata Leo Tolstoy dalam bukunya 'War and Peace' - God see the truth but wait, yang bermakna; Tuhan melihat kebenaran tetapi menunggu. Justru, kita tunggu dan lihat setakat mana dan sehingga mana kebenarannya dan sejauh mana WZWH boleh membohongi kita semua.

4 comments:

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

Salam SPU,
Terimakasih kerana update blog saudara. Saya salah seorang peminat blog SPU. Ramai blogger Jerantut tertunggu update terbaru SPU.
WZWH telah menafikan dalam blognya bahawa WZWH adalah admin blog Berita Pemuda UMNO Jerantut. WZWH bersumpah dengan nama Allah. WZWH hanya manage 2 blog sahaja iaitu blog WZWH dan blog Cerita Kedai Kopi ADMIN Facebook Isu politik Semasa yang punya fan hampir 14,000.
SPU perlu mendedahkan kebenaran WZWH kepada blogger Jerantut dan senaraikan blog WZWH dalam blog Jerantut SPU. WZWH perlu bantuan SPU untuk memperkenalkan blog WZWH kepada blogger Jerantut. Terimakasih.

K.DIPANG said...

Spu,

WZWH, kume maroh ke omm kalau omm layan bodok hangdadohtu. Om dengor buleh sumpoh dia tp isuk dia kutor ke spu omm. Kume benci kedumpok tu kalau omm pakai budok dumpok tu dengan om sekali kume campok laot. Ada ke nye kata keurag drulug sakaai. sitan betoi budok tu.

Jangan sampai kume maroh ke omm campur budok budo tu.

Anti nukelear. said...

spu.....

sumpah apa pula dia tu. Nyata dalam blog dia nak campak nukelear keorang ulu tembeling dia tak mengaku pulak lepas kena pulas telinga di Boroi la tu. Budak tak terpakai. Jangan layanlah.

Anonymous said...

SPU,
saya buat kod sendiri: Yang Boroi

WZWH, kalau dalam dunia ni sumpah laku tak payah lah Saiful naik court. Dalam dunia politik hari ini semua org bersumpah. Nyata awk nk campak nuklear ke org ulu tembeling, sbb awk tulis tak pikir la maka seluruh rakyat Jerantut membenci awk, blog BPUJ dan blog WZWH. Baik awk berenti jadi admin Cerita Kedai Kopi kalau tidak semua org sokong BN menyampah ke blog tu sbb ada admin bodoh mcm awk ni,

TKBB

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN