Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Saturday, May 8, 2010

BLOG JERANTUT


SPU merasakan perkembangan blog di Jerantut semakin menarik. Beberapa laman blog memohon untuk dimasukkan didalam link list yan disediakan. Kami telah lakukan sepertimana yang dojanjikan, namun beberapa blog lagi tidak dapat dimasukkan atau masuh disimpan sementara kerana beberapa sebab;
1. Blog yang mengiklankan perniagaan - melainkan diruangan yang berbayar yang disediakan
2. Blog yang belum dikenalpasti identitinya, dari daerah mana - kerana kita hanya fokus kepada blog dari daerah Jerantut.
3. Blog yang kita tidak dapat pastikan menulis tentang apa atau dalam ketegori tulisan apa.



Beberapa blog yang telah disiarkan adalah; (Sila klik untuk membaca)


Untuk memudahkan pihak kami, apabila memohon blog disiarkan sila catatkan kenyataan berikut; Jenis/kategori tulisan blog, alamat url blog, blog dari daerah Jerantut. Keprihatinan dan penulisan diblog-blog ini adalah petanda bahawa kita sayangkan Jerantut dan sentiasa mengambil perhatian terhadapnya.


SPU sudah mendengar cakap-cakap politik bahawa orangorang politik sudah mendengar suara SPU dan beberapa tindakan susulan sedang mereka ambil termasuk menguatkan team mereka bagi menghadapi saingan politik mereka. Bagaimanapun tidak ada antara kumpulan-kumpulan ini yang berusaha untuk membina blog supaya dapat mereka jadikan suara resmi mereka. Mengapa? Apakah mereka masih goblok? Saya percaya tidak lama lagi akan lahir blog=blog yang mewakili kumpulan-kumpulan tertentu itu.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN