Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Saturday, December 4, 2010

PENGHARGAAN KEPADA BLOGGER, PILIHAN DALAM PRU, HARGA BARANG NAIK



Bro Braveheart menulis diblognya begini (KLIK) tentang blogger pro atau mesra kerajaan menguasai media sosial. Parpukari pula menulis begini (KLIK) menghargai 'otai' dari sekumpulan blogger pro kerajaan. Braveheart menjawab pula begini (KLIK) mengenai sejarah perjuangan BPN. Panglima Perang Cyber pula mengulasnya begini (KLIK) juga mengenai perjuangan BPN. Sri Tri Buana pula menulis begini (KLIK) mengenai blogger dan sumbangannya dalam perjuangnya.

SPU nak ucapkan penghargaan dan setinggi-tinggi terima kasih kepada Braveheart sebagai  blogger 'otai' Pahang khususnya. Kerana tanpa beliau tentu tidak wujud blog bumiyang yang di kedudukan 68 dalam rangking 100 blogger Popular Malaysia. Tanpa Braveheart Suara Prihatin Umno Jerantut juga tidak akan wujud, Tanpa Braveheart uRag dRrulug juga tidak wujud. Braveheart adalah pemula dan mentor kepada banyak kalangan blogger yang ada dan dari berbagai genre. Braveheart bukan SPU dan bukan UD, tetapi adalah mentor dan pencetus idea.

Blog Hulu Tembeling perkatakan mengenai PRU yang makin hampir dengan memberi peringatan supaya memilih parti dan calon yang tepat bagi menjamin keadaan dan kestabilan politik terus berkekalan. Blog N9 TAHAN pula mempersoalkan tentang kenaikan harga barang. Isu yang akan menimbulkan polimek dan akan terus diperkatakan rakyat menjelang PRU ini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN