Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Monday, June 6, 2011

MESYUARAT PERWAKILAN UMNO JERANTUT




SPU sudah mengumpul banyak maklumat sepanjang Mesyuarat Perwakilan UMNO dari sayap-sayap Puteri, Pemuda serta Wanita. Banyak yang hendak ditulis, banyak yang hendak dirumuskan namun harus berfikir seketika memilih dan mengasingkan diantara yang negatif dan yang positif.

Bagaimanapun secara kasarnya bolehlah dikatakan bahawa sudah ada sedikit perubahan. Namun demikian tetap juga masih ada yang berhati batu dalam pemilihan bila masih lagi memberikan 'rasuah' yang berupa hadiah seperti butang baju melayu dan pen.

Walaupun calon berkenaan memberikan 'rasuah' hadiah seperti yang dinyatakan tadi, namun perwakilan hanya meletakkannya kepada dibawah 6 dan diatas 4. Keputusan itu juga telah membuatkan calon berkenaan naik api sehingga kemukanya dan telah 'membakar' serta 'menghitamkan' mukanya oleh kerana api kemarahannya.

Banyak juga cerita-cerita terutama tentang Wanita UMNO, dimana AJKnya seakan mengasingkan diri dari KW dan membiarkan KW bersendirian menjalankan tugas yang diamanahkan oleh parti terutama dalam persiapan tempat mesyuarat. Apa dah jadi pada Wanita UMNO Jerantut? Kak Key menghala kemana? Siti serta Si Hitam ada agenda apa mengasingkan diri? Kak One Radio Buruk yang dilantikpun  dah macam tak sedar diri!

Jadi apa dan siapakah yang berubah di dalam UMNO? Sendiri tanya dan sendiri jawablah, kemudian jangan salahkan orang lain.

1 comment:

Anonymous said...

Pemimpin pemimpin UMNO tetap tak berubah.Bodoh macam kaldai hehe kesian pengundi. Kenapalah undi UMNO.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN