Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Sunday, June 12, 2011

JALAN KE PUTRAJAYA, JANGAN MEMILIH JALAN YANG SALAH





Di laman sosial Facebook kita mendapati banyak siber trooper pembangkang (Melayu) yang menghasut kita membenci kerajaan dan bersama mereka menentang (Lihat CnP dibawah ini). Jika kita sayangkan Melayu sudah tentu kita tidak akan terpengaruh dengan mereka. Mereka itu sama ada secara sedar atau pun tidak telah berusaha menekan kerajaan atas nama kekebasan bersuara dan kebebasan memilih. Namun mereka lupa bahawa kerajaan sudahpun dipilh oleh rakyat dalam PRU yang lalu, jika pun mereka tidak bersetuju dengan kerajaan yang rakyat pilih sekarang ini, mereka boleh menentukannya dalam PRU akan datang.

Tetapi nampaknya tidak bagi mereka ini, yang mengunakan kebebas atas nama demokrasi untuk menjahanamkan negara. Malangnya Melayu-melayu bangsat itu rela mengadaikan agama, negara dan bangsa untuk mengangkat dan memberikan kemenangan mudah kepada bangsa lain. Memang demikianlah sejarah bangsa Melayu yang lebih suka diperintah oleh bangsa lain.

Kita harap kerajaan akan mengambil tindakan tegas bukan saja mengharamkan segala maca perhimpunan dan tunjuk perasaan bahkan memasuikan mereka semua ke dalam penjara. Hukum tembak pun sudah memang patut untuk pengkhianat negara seperti mereka ini. Biar anak cucu mereka nanti akan meludah dan mengencing kubur mereka sebagai penmgkhianat bangsa.

Jika tidak disekat, ini akan tentu saja menular kemerata tempat terutama dengan adanya jaringan media sosial yang membebaskan sesiapa berhubung dengann mudah, pantas dan tanpa sekatan. Negara Para Anbia Mesir tumbang gara-gara pengkianatan warga asing yang ingin menghancurkan ketamadunan Islam melalui jaringan media sosial.

Celakalah bagi kamu, Yop Tualang Sekah serta musuh-musuh agama, negara dan bangsa Melayu yang bersama kamu. Memusuhi negara adalah juga memusuhi Allah. Allah akan mencampakkan kedalam neraka bagi orang-orang yang berbuat khianat.

Apa peranan media baru UMNO Jerantut untuk mengekang gejala penentangan kerajaan melalui media sosial ini? Apa yang akan kita lakukan? Tunggu? Lihat? Berdiam diri? Biarkan saja? Mana para pemimpin pejuang kita? Mana pehlawan UMNO kita? Apakah sumbangan dan perjuangan kita untuk UMNO? Jika demikian, sia-sia saja kita berbangsa!


"WALK WITH US.. ROAD TO FREEDOM, ROAD TO PUTRAJAYA.."



Do's and don't...

1. No personal attacks of a person's creed, color, race, nationality, religious belief or sexual orientation will be tolerated.

2. Our mission is to have mutual respect and integrity, not hate and intolerance. To uphold the concept of a nation of one and not separation.

3. Comments of personal belief and ideology is to be articulated in an open minded but non-offensive manner as much as possible.

4. The realization that we all have the right to disagree but with taste and respect for the next man or woman. Realizing that a person's difference of opinion might offend another,even if expressed in an educated manner and that what is offensive might differ from one person to the next.

5. Use common sense when voicing a thought, when in doubt... utilize the Golden Rule-treat others as how you want to be treated.

6. Your adherence to the guidelines is greatly anticipated and appreciated.

prepared by : Neil A William
  • ‎"Fight and you may die, run and you'll live. At least a while.

    And dying in your beds many years from now, would you be willing to trade all the days from this day to that for one chance, just one chance to come back here and tell our enemies that they may take our lives.... but they'll never take our FREEDOM!!"

    ~ Braveheart
    about a minute ago ·  ·  · 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN