Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Wednesday, September 1, 2010

UMNO JUARA FITNAH?



Dengan imej Islam serta Ulamak dan Tok Guru, mereka dekati rakyat dan menyebar segala fitnah secara halus. Orang kampong yang miskin harta dunia dan jahil ilmu akan terpengaruh dengan segala macam fithah yang dilemparkan. Tambahan pula mereka dijanjikan syurga diakhirat oleh para pemegang kunci pintu syurga itu.


Mereka taburkan segala macam fitnah terhadap UMNO. Segalam macam keburukan adalah kerana UMNO dan segala macam kebaikan ada pada pihak mereka. Inilah dunia politik, dunia mempengaruhi orang untuk mendapatkan kepercayaan dan undi dalam pilihanraya.


Di Kelantan apabila mereka gagal memberikan rakyat kehidupan dan taraf ekonomi yang baik maka mereka katakan supaya tidak usah dikejar harta dunia kerana akhirat adalah tujuannya. Tapi dalam masa sama para pemimpin mereka mendapat dan berebut-rebut harta dunia. Yang tnggal dalam kejahilan adalah penduduk kampong yang miskin.


Lihat foto diatas, teknik superimpose yang dilakukan oleh puak-puak Pas untuk memburukkan UMNO, dan sudah tentu orang-orang Pas tetap juga akan percayainya. 


Sila baca blog Pejuang Bangsa untuk maklumat lanjut, sini  dan  sini.







u

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN