Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Wednesday, June 2, 2010

Perkembangan blog-blog di Jerantut



1. Perkembangan blog-blog di Jerantut semakin menarik. Pihak yang dulunya berkata blog adalah mainan orang-orang yang 'pandir' saja sudah turut nak berblog juga, mungkin sudah menjadi 'pandir' atau goblog juga.

2. Seorang blogger baru selalu menghina dan merendah-rendahkan SPU, namun semalam visitor di blog SPU telah mencatat hampir 300 orang yang datang membaca blog SPU sedangkan blog berkenaan (yang baru di pasangkan visitor counter) hanya dikunjungi oleh 12 orang saja. (Hari ini 8 orang)

3. Beberapa laman blog sedang membincangkan isu menarik yang berada disekitar masyarakat kita di Jerantut ini. Inilah peranan sebenar blog bagi menyebarkan maklumat. Saya memetik 3 darinya untuk dibawa kehadapan bagi menarik perhatian umum. Sila baca dibawah ini.

JANGANN KE BLOG WZWH BER-VIRUS - BLOG PENDUA MEMBANTU DENGAN JUJUR

Pagi tadi (8.15), saya membuka blog WZWH. Ketika itu HANYA ada 4 visitor dari jumalah 20 yang telha mengunjunginya sejak blog berkenaan menggunakan counter. Namun apa yang merisaukan saya adalah saya merasa kelainan pada komputer saya - semua pergerakan menjadi lambat dan komputer menjadi seakan-akan berat. Kemungkinan besara komputer saya telah diserang SD Virus yang ada di blog tersebut.

Dari Blog Pendua

http://blogpendua.blogspot.com/2010/06/blog-wzwh-ber-virus-blog-pendua.html

----------------------

Tuesday, June 1, 2010

JKKKihkihkihkih!

JKKK harus bijak mentadbir - wan AmizanJERANTUT 31 Mei - Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) perlu dibekalkan dengan ilmu dan kemahiran pengurusan bagi membantu mereka berperanan dengan lebih proaktif dalam menyampaikan dasar-dasar kerajaan kepada rakyat di peringkat akar umbi.

….Kami kata:-OOOooooo.Patutlah ramai Tok Empat mengeluh sebelum ni.Kena pecat lah,kena buanglah.Orang tak pilih semula lah.Rupanya nak lantik ORANG BARU.Ada juga orang lama tak?

Tapi,apa-apahal pun tahniah lah pada Pengerusi JKKK yang telah dilantik untuk mengisi Jawatan Tok Empat ni.Tapi ingatan kami,janganlah PILIH BULU ketika memberi kelulusan atau sokongan masa orang kampung nakmohon apa-apa.Ini kang tidak,asyik duk pilih dan sokong orang yang rapat dengan dia je.Itu belum kira yang nyokong pembangkang lagi tu.Silap gaya,nak hidup pun susah!

Dari Blog N9 Tahan

http://n9tahan.blogspot.com/2010/06/jkkkihkihkihkih.html

--------------------

Tuesday, June 1, 2010

Orang pandir.........................

WZWH MENGHINA PUAK KITA PULAU TAWAR!

WZWH telah tunjuk belang dia. Dia menghina seluruh puak kerabat Pulau Tawar! Lepas ini dia nk tulis blog yang WZWH bukan penulis blog WZWH! Giler dah budak ni. Kas publish kenyataan dia di bawah ni, kas ulas sekali. Kalau di semua tak caya dia cakap klik sini

6 comments:

WZWH said...

Salam SPUJ,
Terimakasih kerana memberi "free promotion" kepada WZWH.

Anonymous said...

napoknya WZWH memang dah kecut perut dengan SPU ni yg rama penyukung. memang di tu jihek, kume memang tak bekenan dari dulu lagik ~ urag drrulug sebenor

Anonymous said...

Salam SPU,

Perenggan 2 post tuan itu di maksudkan ialah blog lepasan luar negara jurusan Akuntang, iaitu WZWH, tapi memang benar WZWH tak jantan @ Berani kerana tak bagi peluang golongan Tak Bernama @ Anom untuk memberakkan @ kincit Kumen Anom diblog nya. Kalu tidak basah.

Aku tahu WZWH membelek-belek blog suku sakat SPU, Kalau WZWH anak Jantan tengok bagi peluang ANOM meletak kan kumen.

TQ Puak Marhein Ulu Tembeling.

Anonymous said...

Salam SPU,

Perenggan 2 post tuan itu di maksudkan ialah blog lepasan luar negara jurusan Akuntang, iaitu WZWH, tapi memang benar WZWH tak jantan @ Berani kerana tak bagi peluang golongan Tak Bernama @ Anom untuk memberakkan @ kincit Kumen Anom diblog nya. Kalu tidak basah.

Aku tahu WZWH membelek-belek blog suku sakat SPU, Kalau WZWH anak Jantan tengok bagi peluang ANOM meletak kan kumen.

TQ Puak Marhein Ulu Tembeling.

SPU said...

Salam, saya rasa dia dah tidak berani lagi untuk menjajah diblog SPU ni mulai sekarang sebab takutkan penyokong setia SPU yang sangat ramai seluruh Jerantut, seluruh negara dan seluruh dunia...ramai kan? hehehe TQ bro for yr support.

Anonymous said...

kalau dia berani masuk lagi kami akan halau dia pelengkong dia. - nak p.tawar bersatu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN