Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Tuesday, June 15, 2010

BILA BLOGGER PRO KERAJAAN MENGHENTAM PEMIMPIN...

Malang sungguh dengan UMNO kerana sikap pemimpinnya. Jika tidak ditegur mereka lakukan sewenang-wenangnya sehingga rakyat menjadi benci dan menolak parti pada PRU12 lalu. Bila ditegur mereka akan marah kerana merasakan mereka sentiasa benar dan tidak bersalah.

Tidakkah pemimpin kita mendengar suara hati rakyat dari akar umbi? Jika mereka belum mendengar ini ingin saya perdengarkan bahawa kini kebanyakan blogger pro kerajaan secara terbuka mula menghentam semula pemimpin parti dan kerajaan. Soalnya kenapa ini berlaku? Apakah semuanua ini salah blogger itu sahaja dan tidak sedikit pun ada salah dari pemimpin UMNO?

Sebahagian dari jawapannya ada disini;



Pukul Anak Sindir Menantu... dari blog Semut Api

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.

Semut nak tambah satu lagi link yang menyoal mengenai kredibiliti Pemimpin UMNO hari ini. Seperti link Melayu Bersatu, GAP (1 & 2) dan House PK. Baca la cerita mereka pulak ye.

Soalan Semut mudah je:

"BILA NAK BANGUN NI WOI!!!" (Sambil pulas dan jerit kuat-kuat kat tepi telinga diorang).

Semut pun kekadang letih jugak dengan mereka ni. Bila la nak sedar - sedar? Asyik benar diulit mimpi. Bangun la wei!!! Rasionalkan hidup anda.

Ada masa, Semut kecewa juga dengan pemimpin UMNO ni. Ada yang sembrono je buat keputusan, ada yang tak berfikiran waras (Kot Semua macam tu, payah kita. Nasib baik separuh dah masuk PR), ada jugak yang tak matang fikirannya. Tak tinggal juga, suka - suka je ambik kredit atas kerja orang lain.

Allahuakbar...

Ini satu lagi kes yang Semut dengar. Boleh ke jadi pemimpin lepas tu hilang mood. Eh, boleh pulak hilang mood. Jadahnya? Nak buat meeting pun malas. Aduhai.

Inikah generasi pemimpin lepas ni?

Fikir - fikirkan lah.

Ps: Sebab tu Semut selalu pesan suruh fikir - fikirkan. Fikir dulu sebelum buat. Paham?


Baca juga blog Beranikan Hati UMNO: Kerajaan yang tidak kuat bahkan sebagai pembangkang pun nanti masih lagi tidak cukup kuat

1 comment:

one one no belen said...

Salam.Memang pemimpin UMNO sekarang ramai yang bansat dari yg sebenar benarnya pemimpin.Keluarkan mereka nanti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN