Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Tuesday, November 1, 2011

MEDIA SOSIAL JERANTUT




1. Khabarnya perjumpaan demi perjumpaan dan disusuli dengan mesyuarat telah diadakan hasil usaha Sdr. Mustaffar Mat Arop selaku penggerak media sosial Jerantut yang dipertanggungjawabkan oleh YBM Ketua UMNO Bahagian. SPU juga akan menyokong penuh segala usaha baik demi kemajuan penduduk Jerantut. Walaupun usaha ini agak terlambat dan sudah terkebelakangan, namun tabik hormat tetap mesti diberikan kepada Sdr. Mustaffar kerana kesedarannya dan usahanya itu.

2. Khabarnya juga Jerantut akan menghantar 40 peserta ke program Konvensyen Media Sosial di Kuala Lumpur yang akan diadakan tidak lama lagi. Ini juga satu usaha baik yg dilakukan. Selama ini UMNO Bahagian Jerantut dilihat gagal memantau serta memacu perkembangan media sosialnya sehingga media sosial berkenaan telah menjadi senjata menikam tubuh sendiri.

3. Sebuah blog baru yang masih sedang dalam pembinaan memohon dilinkkan di SPU, mungkin ini adalah hasil dari usaha yang dilakukan oleh Sdr. Mustaffar. Klik untuk ke blog Jerantut Today dari Media Sosial Komuntit Jerantut. Kononnya selain dari blog, facebook dan twitter juga akan digerakan sama. Apapun, media sosial Jerantut mesti 'berlari' laju untuk mengejar apa yang tertinggal selama ini.

4. Harap segala yang dilakukan bukan setakat hanya 'hot-hot chicken shit' saja. Ekekekekeke! Jangan lupa ajak WZWH turut serta.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN