Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Monday, September 26, 2011

PARLIMEN JERANTUT




Salam dan Selamat Hari Raya Aidil-Fitri, masih belum terlambat mengucapkan ini kepada semua umat Islam khususnya warga Jerantut.

Politik Jerantut kembali rancak dengan lahirnya blog-blog baru dan dengan harapan blog-blog lama juga akan kembali aktif.

Warga Jerantut sudah semakin mengenali dunia media baru atau media sosial sama ada blog dan facebook. Ramai yang sudah ada facebook, melainkan tokoh-tokoh politik Jerantut ramai yang masih lagi gelap pandangannya.

Ketua Penerangan masih seperti dahulu, gelap pandangannya dan tidak bersama rakyat dan tidak menjiwai media sosial yang nyata sudah jadi media rakyat. Nampaknya harapan untuk jadi calon PRU juga jadi gelap kerana PM sangat mementingkan jalinan hubungan dengan rakyat. Nampaknya songkok tinggi terpaksa diganti dengan ketayap ataupun serban.

Kita lihat nanti siapa yang akan kuasai media sosial dan siapa yang akan berjaya dalam perang siber nanti. Nampaknya mereka yang suatu ketika dahulu pernah menghina media sosial sudah kembali menjilat ludah mereka masing-masing.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN