Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Tuesday, January 13, 2009

SELAMAT BERTUGAS UMNO JERANTUT DI PRK P036

Selepas saja selesai Mesyuarat Perwakilan Bahagian, UMNO Jerantut nampaknya terus menyepi dan tidak lagi menemui rakyat. Mungkin pertandingan yang baru lalu membuatkan pemimpin-pemimpin bahagian masih parah. Cuma ada sekali terdengar Dato' Shukri mengadakan jamuan namun kehadiran tidak menggalakan, maklum sajalah - orang kalah. Siapa nak sokong lagi bila dah kalah. Zaman beliau pegang jawatanpun bukan banyak pun dia membantu masyarakat selain dari membantu keluarga terdekat.

PRK P038 Kuala Terengganu - kemeriahan telah lama terasa. Bahagian-bahagian di negeri Pahang telah menghantar petugas-petugas beberapa hari awal sebelum penamaan calon. Wanita Bahagian Jerantut di ketua barunya Norhelan Mahamud telah berkampong di Wakaf Mempelam sebelum penamaan calon lagi. Seramai lebih 10 orang jawatankuasa wanita menjalankan khidmat membantu memenangkan calon BN.

Pemuda dengan seramai 6 petugas datang beberapa hari kemudian. Puteri hanya dengan 4 orang datang hanya pada 11hb.Jan.2009. Seakan tidak ada keseragaman dan permaufakatan dalam bahagian Jerantut. Lebih menyedihkan lagi, dimanakah petugas-petugas dari UMNO Bahagian Jerantut? Kerana sehingga kini masih tidak ada datang atau mungkin mereka datang halimunan?

Bagaimanapun, syabas kepada ketua wanita UMNO Jerantut yang setia dan berusaha menggalas tugas yang berat itu. Untuk mereka-mereka yang bertugas bagi pihak seluruh warga Jerantut kita ucapkan selamat bertugas dan selamat berjuang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN