Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Thursday, January 15, 2009

KHABAR DARI nGANNU

Dato' Seri Adnan Yaakob turut memberikan
semangat kepada jentera kerja negeri



Setelah sekian lama menyepi diri baru semalam kita mendapat berita dari KW @ Kak Wok (kelabu) @ Norhelan, Ketua Wanita UMNO Bahagian Jerantut yang berkampong di Losong Datok Amar, dalam kawasan DUN Wakaf Mempelam.

Sempat juga beliau menyampaikan salam dari semua jentera kerja wanita Jerantut yang seramai 10 orang dan merakam rasa gembira dan puashati atas segala usaha yang telah mereka lakukan. Memang memenatkan tetapi ianya adalah sebahagian tugas dan tanggungjawab yang diamanatkan.

Menurut KW, jentera Pahang secara keseluruhannya bertugas dengan penuh ceria dan menerima tugas-tugas ini sebagai tanggungjawab dan cabaran. Kerana itulah setakat ini jentera kerja Pahang adalah diantara yang memberikan khidmat cemerlang. Kehadiran Dato Seri Adnan Yaakob ke rumah Pahang di Paloh baru-baru ini turut memberikan suntikan semangat kepada seluruh jentera kerja negeri.

YB Dato Sharkar selaku Ketua Penerangan Perhubungan UMNO Negeri juga mendapat pujian ramai kerana berjaya memonitorkan jentera negeri dengan baik dalam membantu kemenangan calon BN pada pilihanraya kecil kali ini.

Menurut KW lagi, mereka kini sudah boleh menarik nafas lega bukan kerana terlalu yakin akan kemenangan calon BN tetapi berpuashati atas segala usaha yang dijalankan sejak sebelum hari penamaan calon lagi telah membuahkan hasilnya. Terdapat perubahan ketara melalui response yang diberikan penggundi apabila dibandingkan setelah beberapa hari masa berlalu. Jentera wanita Jerantut menurutnya, berusaha keras sejak awal kerana mereka sedar pada saat-saat akhir mereka akan merasai kepenatannya dan ingin merayakannya dengan kegembiraan atas kemenangan calon yang disokong.

Apabila ditanya mengenai jentera kerja UMNO Bahagian Jerantut, pemuda dan puteri, KW enggan mengulas. Pertanyaan kami berasas kerana sepanjang pengamatan kami, ada sesuatu yang tidak kena berlaku namun cuba dilindungi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN