Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Monday, November 24, 2008

WANITA UMNO JERANTUT SOKONG TS RAFIDAH DAN AKUR PELAN PERALIHAN KUASA

Maka sudah tersebar luas berita tentang DS Shahrizat akan tentang TS Rafidah bagi jawatan Ketua Wanita UMNO Malaysia dalam PAU akan datang. Seperti biasa ada beberapa pandangan dari banyak pihak mengenainya - pro dan kontra.

Ketidakwajaran TS Rafidah tentang peralihan kuasa telah dipertikaikan banyak pihak. Bagaimanapun ada pihak yang mempertikaikan pula kewajaran DS Shahrizat yang beralih arah disaat akhir setelah berjanji akan mematuhi palan peralihankuasa itu. Apa sebenarnya yang berlaku? Jika disemak semula segala kenyataan yang beliau buat sebelum ini maka kita tidak akan percaya bahawa ini benar-benar berlaku.

Menurut sumber-sumber yang rapat dengan Ketua Wanita UMNO Jerantut, adalah dipercayai bahawa Ketua Wanita Pergerakan Wanita UMNO Jerantut dan Ahli-ahli Jawatankuasanya akan memihak kepada TS Rafidah bukan sahaja kerana percaya kepada pelan peralihankusa tetapi kerana akur kepada apa yang telah diputuskan oleh exco sebelum ini. Beliau didakwa menambah' kita tidak mahu menjadi maunafik - yang berjanji dan kemudian menghingkarinya'

Ketua Wanita UMNO Jerantut - Norhelan Mahamud juga mendakwa apa rasionalnya segala yang telah ditetapkan dulu diingkari pada saat-saat akhir sedangkan mereka yang terlibat dalam isu berkenaan boleh melakukannya sejak awal lagi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN