Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Thursday, June 12, 2008

KU LI - POLITIK MELAYU DAN MASADEPAN PASCA PILIHANRAYA KE-12

Tengku Razalleigh Hamzah Ahli Parlimen Gua Musang merangkap mantan Menteri Kewangan Malaysia akan mengadakan perjumpaan bagi memperkatakan Pasca Pilihanraya ke-12 "Politik Melayu dan Masadepan" pada 14hb Jun 2008 (Sabtu) jam 2.00 petang bertempat di Dewan Sri Mentakab, Bandar Mentakab Pahang. Penyertaan adalah terbuka dan semua dijemput hadir.

Kita mengharapkan perjumpaan ini akan dihadiri ramai orang bagi memperjuangkan masadepan orang-orang melayu dan kita mengharapkan akan mendapat maklumat terkini serta maklumbalas dari akarumbi berkaitan isu-isu semasa dalam perkembangan politik UMNO.

Dalam situasi sekarang berikutan kenaikan harga minyak dan barang-barang keperluan adalah dijangkakan ramai orang akan terutama ahli-ahli UMNO sendiri akan menghadiri pertemuan seperti ini bagi mencari jalan penyelesaian kepada kemelut kepimpinan dan ekonomi negara.

Menurut sebuah lamanblog, ekonomi dunia dijangka akan mengalami kemelesetan yang teruk selepas berlangsungnya sukan olympic di Beijing nanti dan Malaysia akan menghadapi tekanan dan mengalami krisis yang terburuk.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN