Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Tuesday, March 31, 2009

ANWAR JADI PM?

ANWAR JADI PM? PEMIMPIN MELIWAT?


Ketika UMNO sedang berubah dan membersihkan diri, apalah yang PAS dan PKR lakukan? Nampaknya PAS dan PKR masih bergelumang dengan dosa dan kecelakaan mereka sendiri. PAS dari dulu,kini dan selamanya akan sentiasa menggunakan Islam sebagai modal politik mereka. Mengkafirkan sesiapa yang todak menyokong mereka dan menjanjikan syurga untuk pengikut-pengikut mereka walaupun hanya berbaring ditengah jalan.

PKR masih guna isu memburukkan Dato' Seri Najib dengan dengan soal kapal selam dan Wanita Mongolia. Isu yang telah lapok itu akan sentiasa dimainkan berulang-ulang kali biarpun kita sudah jemu mendengarnya. Niatnya hanya satu supaya rakyat menolak Dato' Najib dan memilih Anwar sebagai PM. Anwar sebagai PM? Aku rasa lembu lebih jujur dari Anwar dalam apa hal sekalipun.

Anwar adalah wajah seorang yang rakus, pengkhianat, peliwat, penzina bini pembantunya sendiri dan pengadai maruah bangsa dan pengadai negara.

5 comments:

Anonymous said...

SAMA JE 2 X 5 KALAU ANUAR PELIWAT NAJIB PEMBUNUH. APE KE BANGANG PILIH NAJIB. PILIH LAH CALON YANG SEBERSIHNYA MACAM SHAHRIL SAMAD. BAHLOL!!

Anonymous said...

Bersihkah najib perdana menteri malaysia yang peribadinya diperolok-olokkan oleh rakyat dan masyarakat antarabangsa? Malaysia diiktiraf sebagai negara pelindung penjenayah dan di blacklist .Ape nak jadi.....

menyegar said...

Mana ada pemimpin yg bersih 100%.Lu pikirlah sendiri.cuma cari yg terbaik antara yg tak baik aje sebab semuanya mmg tak ada yg baik

menyegar said...

Mana ada pemimpin yg bersih 100%.Lu pikirlah sendiri.cuma cari yg terbaik antara yg tak baik aje sebab semuanya mmg tak ada yg baik

SERATAH said...

UMNO tak bolih dpertikaikan lagi parti yang memerdekakan tanah air ini, PAS cuba menggagakan kemerdekaan sebab semasa pra kemerdekaan tahun 1955, masa tu ada lima puloh dua kawasan pilihan raya kawasan mejoriti M 50. C 2.
I. 0 kawasan, tapi UMNO hanya tanding 35 kaw, MCA 15 Kaw, MIC 2 kw. kawasan yg ditanding oleh MCA dan MIC semuanya kawasan Mejo malayu. PAS tanding semua tapi kalah hanya menang satu aja. ertinya orang melayu ketika itu menolak PAS, kerana PAS nak gagalkan kemerdekaan.Parti PAS dan PKR ini semuanya Parti orang keciwa
sebab, PAS ditubuhkan kerana Tuan Guru Hj. Mat Fuard kalah dalam merebut presiden UMNO pada 1951 berlawan dg Tengku, Mat Fuard keluar UMNO tuboh PAS, kalau orang PAS kata parti ini parti allah salah parti ini parti orang kalah.
sama dengan PKR parti orang tak dapat jadi PM, tuboh parti baru, hari ini disokong oleh orang yang keciwa dalam UMNO dan parti lain.
sebab tu bila Anuar bercakap pada orang melayu kita akan bela nasib orang melayu, bila bercakap pada orang bukan melayu, ini negara jangan ingat orang melayu punya ini negara orang cina punya orang indin punya.munfik.kita pon dah tengok semasa dia jadi menteri kewangan dan menteri2 lain dulu tak ada apa pun yg dia buat, jadi menteri pertanian apa dia buat, masa dia dalam Abim dulu bukan main lantang suaranya menghentanm
kerjaan tentang kemiskinan orang melayu, bila jadi menteri Pertanian kenapa tak bela nasib petani dan nelayan.dia hanya pandai cakap aja, dia memang pandai tipu, dari dulu lagi sejak tahun 1974 lagi tipu ,konon orang melayu mati kebuluran di Baling, ajak pelajar U demo kat Kl, bila siasat tak ada pon orang melayu mati kebulur. itulah Anuar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN