Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Monday, March 30, 2009

304 keldai-keldai yang berfikir ....

Wajah perasuah politik dan sebahagian dari 304 penjilat dan pecacainya



304 undi yang KJ perolehi dalam perebutan jawatan Ketua Pemuda 3 penjuru. 304 perwakilan pemuda yang menyokong perasuah politik menjadi ketua pemuda. 304 perwakilan yang sanggup dan rela mengadaikan maruah bangsa demi kepentingan diri. 304 perwakilan yang dipercayai terlibat dengan penerimaan rasuah politik. sebahagian dari 304 perwakilan ini adalah mereka yang menghianati amanat yang dibawa dari bahagian. 304 keldai-keldai yang berfikir menggunakan poket seluar...(kata blog another brick in the wall - klik untuk baca)
304 perwakilan yang sepatutnya dikenakan tindakan tegas oleh lembaga disiplin UMNO dan diharamkan bertanding dan digantung keahliannya.

Diantara 304 itu adakah diantaranya perwakilan dari Bahagian Jerantut? Kita tercium ada bau neraka dibawa mereka ini.

Nota:
Mesyuarat Perwakilan Pergerakan Pemuda Bahagian Jerantut telah mencalonkan KJ dalam pertandingan 3 penjuru. Jong pecah yu kenyang. Pemuda pengadai bangsa.

5 comments:

menyegar said...

Ada ke penjilat KJ dari bahagian jerantut ni?.Marilah kita beramai ramai mendoakan supaya kumpulan 304 yg mengundi pempimpin yg rasuah ini mendapat kecelakan 7 keturunan.mereka adalah pembelot bangsa dan layak disula

Anonymous said...

kenapa adun tahan wan mizan boleh lepas? jangan pilih2 kalau dah terbukti rasuah. celaka betul umno jerantut ni

menyegar said...

Mmg UMNO jerantut celaka pun.Letak calon yg tak berilmu.dah tu masih undi lagi. tu lah jadinya.

abgmat7902 said...

kalau dah umno tu celaka.. semua pengikut dan penokongnya pun celaka jugak lah...

dah tau umno tu 'dajal' kenapa harus ikut lg...

kasi pecah lahhhh!!!!

huahuahuahuahuahua......

abgmat7902 said...

kali ni bukan nak komen pasal pemimpin.. tp nak komen tentang jerantut itu sendiri..

walau bagaimana pun saya bukannya dengar cakap org.. saya pernah tinggal kat jerantut... saya begitu sedih menengok keadaan kampung di sana.. kita tgk bandar nya.. leh jugak di dikatakan maju dari tempat yg terpencil sebegini.. tp tak de pe yg menarik...

adakah sistem pembangunan disana turut di salahgunakan...

penempatan org asli di sungai lekok tak ubah mcm zaman batu...

kesian....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN