Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Monday, April 21, 2008

MB PAHANG TEMUI AHLI-AHLI UMNO JERANTUT



1/4/2008


Satu perjumpaan antara Menteri Besar Pahang Dato' Seri Adnan Bin Yaakob dengan ahli-ahli UMNO Bahagian Jerantut telah di adakan di Dewan Majlis Daerah di sini. Dalam perjumpaan tersebut MB telah menjelaskan keadaan politik semasa dan mengulas tentang kekalahan BN di beberapa kerusi parlimen dan DUN dalam PRU12 yang baru lalu.


Dalam pertemuan tersebut juga MB mendengar keluhan dan rintihan ahli-ahli dari semua peringkat. Kebanyakan dari ahli-ahli yang berucap telah meluahkan perasaan kecewa mereka terhadap pucuk pimpinan parti. Sdr Ramli dari Pulau Tawar meluahkan rasa kecewa, tidak puashatinya dan marah terhadap kepimpinan diperingkat bahagian dan meminta AJK Bahagian meletakkan jawatan atas alasan telah tidak berperanan dengan baik.


Dato' Azizan Bin Yaakob (bekas ADUN Tahan) meminta PM meletakkan jawatan atas sikap tanggungjawab terhadap kegagalan mendapatkan majoriti 2/3 dalam PRU lalu.


Pertemuan tersebut turut dihadiri oleh YBM Tengku Azlan Ibni Sultan Abu Bakar, Ahli-ahli Jawatankuasa Bahagian, Haji Ahmad Jaafar (bekas ADUN Tahan), YB Dato' Dr Shukri (bekas exco Belia) dan Dato Ahmad Bazain Bin Mohmud (bekas ADUN Tahan). Majlis telah dipengerusikan oleh YB Dato' Wan Amizan Bin Wan Razak ADUN Tahan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN