Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Wednesday, October 16, 2013

HANGAT: HAJI KASIM ANGGAP PERWAKILAN BODOH JIKA MEMILIH AHLI PARLIMEN?

Skrinshot dari laman facebook Haji Kasim


Facebooker Haji Kasim (bukan nama sebenar) dilaman facebooknya menulis status 'Satu Kesilapan Besar DS Najib.....???' dengan merujuk kepada pemilihan Ahli Parlimen calon dalam PRU lalu sebagai satu kebodohan. (Klik Sini). Haji Kasim menganggap tindakan DS Najib itu sebagai 'bodoh' dan dengan penuh kekesalan mengharapkan Ahli Parlimen lama sepatutnya dikekalkan.

PRU sudahpun berlalu dan kita telahpun memilih beliau sebagai wakil rakyat. Namun, mungkin juga wajar kalau beliau hanya tidak dipilih sebagai Ketua UMNO Bahagian dalam pemilihan kali ini supaya 'kebodohan' tidak berulang sekali lagi. Justeru, perwakilan dinasihatkan agar berfikir semasak-masaknya agar mereka juga tidak di tuduh 'bodoh' oleh Haji Kasim sekiranya memberikan undi kepada Ahli Parlimen yang dilihat tidak sabar untuk merebut kerusi Ketua Bahagian.

Justeru, ahli-ahli UMNO Bahagian Jerantut diseru supaya kekalkan kepimpinan yang sedia ada kerana transformasi bukanlah bermakna menukar kepimpinan yang lama kepada yang baru, hakikatnya adalah mengubah minda ahli-ahlinya untuk memastikan UMNO tetap pada landasan yang betul, terus memperjuangkan Agama, Bangsa dan Negara serta tetap relevan.



5 comments:

SPU said...

Hahahaha....komen2 bodoh dari orang2 bodoh tidak disiarkan, harap maaf

bapak haji kasim yang bodoh kata said...

haji kasim ni adalah manusia paling bodoh kerana menuding dan menempelak orang dengan perkataan biadap, dia adalah orang yang tidak berfikir panjang dan membelakangi amalan demokrasi dalam umn0, dalam umno sisiapa saja boleh bertanding asalkan layak mengikut peraturan parti, adakah ahli parlimen tidak layak?.........

pompuan sundal simpanan haji kasim said...

Sapa dia haji kasim tu? lawyer?doctor?ke pecacai dompok?.alah biarkanlah perwakilan memilih saiapa yg mereka fikirkan layak.Tu hak perwakilan .....

tukang sontot haji kasim said...

Haji kasim tu lagilah bodohnya.dah 3 penggal Ku Lan jadi ketua UMNO bahagian Jerantut .....

nadi utama said...

Yb cikgu lan dah menang. Allah yg tentukan segala galanya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN