Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Monday, September 24, 2012

KU LAN TEGASKAN TAK TANDING PRU




Bagi kali ke-2nya, sekali lagi Tengku Azlan, Ahli Parlimen Jerantut mengumumkan dan menegaskan bahawa beliau tidak akan bertanding dalam PRU13 nanti. Berita mengenainya dilaporkan oleh Sinar Harian hari ini (7.3.2012)

Beberapa spekulasi tercetus berikutan kenyataan Ku Lan itu dan sebenarnya ianya memberikan kesan kepada politik Jerantut itu sendiri.

1. Akan berlaku ketegangan dan perebutan dalam menentukan siapakah yang akan jadi calon Ahli Parlimen Jerantut nanti diantara YB Dato' Dr Shukri dan YB Dato' Wan Amizan.

2. Nasib mereka yang bernaung dibawah Ku Lan selama ini tidak lagi dapat dipastikan. Bagaimanapun diantara mereka sudahpun membuat persiapan awal dan tidak akan merasai tekanan akibat hilang jawatan dan kuasa.


6 comments:

Wan Zamzuri Wan Hasenan said...

SPU buat posting berdasarkan sumber sinar 7/3/2012. SPU dah lama tidur...sekarang 24/9/2012 Ku Lan mahu bertanding balik ahli parlimen Jerantut. Orang politik suka sunat banyak kali...ekekekekekekekekeke....

Anonymous said...

nok wan amizan parlimen. dapat keh duit

UMNO PARTI PENJARA said...

Muhyiddin Dan Puteri UMNO Mahu Najib BERUNDUR... Kenapa?

~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~


Tapi yang terpenting... Pemuda dan Puteri UMNO yang kononnya barisan pelapis kepada UMNO tetap BODOH... Tetap TOLOL.. Itu yang pasti..

Disebabkan KEBULUR sangat nak berjuang untuk UMNO, Pemuda dan Puteri UMNO sanggup menipu dan memperbodohkan diri sendiri untuk sama2 menipu dan memperbodohkan orang2 tua kat kampung, saudara dan adik2 mereka... Jika Pemuda dan Puteri UMNO tidak boleh menggunakan akal dengan bijak, kenapa tak jadi LEMBU saja?







(( edit, copy & paste Page FB Kump. Generasi Baru keluar UMNO ))

KAMUNTING CENTRAL said...

Salam Boss... Hebat Blog boss... Mohon dipautkan blog teman http://kamuntingcentral.blogspot.com/ ke blog boss... Terima Kasehhh boss...

Anonymous said...

I appreciate fantastic posting! I seriously loved checking them, tonsil stones that you're an awesome publisher.I will you should bookmark your items your blog Satellite direct review and can quite often come back when you need it. I wish to strongly encourage people persist ones excellent discussions, have a very good wonderful trip penis advantage review saturday!

Unknown said...

He spoke ill about our holy water (Ganga), lets hope he does not have water to wash his behind.
http://s1347.photobucket.com/user/hawafatima/media/ZulkifliNoordin_zpsb6f35edc.jpg.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN