Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Monday, October 20, 2008

Mesyuarat Perwakilan Pemuda UMNO Jerantut

Oleh: Azam Abd Rahman

Mesyuarat Perwakilan Pemuda UMNO Jerantut telah berlangsung semalam (19hb. Okt.2008 )

Pertandingan diantara penyandang YB Datok Wan Amizan Wan Razak dengan seorang pencabar dari kalangan yang kurang dikenali. Memang sudah dijangkakan bahawa pertandingan ini bukanlah satu pertandingan yang saksama kerana pencabar dilihat sebagai tidak langsung memberi cabaran, bagaimanapun ini hanya sebagai suatu protes dan hanya melibatkan moral calon-calon yang bertanding.

Bagaimanapun, penganalisa hanya menumpukan kepada pencalonan Ketua Pemuda Pergerakan Pemuda UMNO Kebangsaan. Seperti yang dijangka bahawa pencalonan lebih berpihak kepada KJ memandangkan Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian lebih cenderung kepada beliau malahan desas-desus menyatakan Ketua Bahagian terhutang budi kepada KJ kerana melalui beliaulah KP yang ada sekarang dapat bertanding dalam Pilihanraya Umum Lalu.

Pada mesyuarat tersebut telah disaksikan KJ telah mengalahkan calon lainnya iaitu Dr. Khir Toyo dan Mukhriz. Ini memberikan isyarat bahawa bayangan KJ masih menghantui pemuda Jerantut.

1 comment:

Anonymous said...

Kenapa erk org bernama Jalal yang suatu ketika dulu garang bebenor melawan dato wan mizan ni,sekarang dia tok melawan pulok yerk..sape2 ade buoh pikiran?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN