Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Wednesday, June 8, 2011

SPU SUDAH MENDAPAT RENTAKNYA KEMBALI

Gambar hiasan: 
Mesyuarat Perwakilan Pergerakan Wanita UMNO Bahagian Jerantut


Setelah sekian lamanya SPU mendiamkan diri kerana sesuatu alasan yang tidak dapat dielakkan, dan akhirnya SPU kembali dan kembali menjadi blog rujukan bagi blog-blog Jerantut. 

Banyak perkara yang tidak diketahui umum dan kami akan terus diamkannya untuk tidak perlu lagi kita barang yang lepas, cuma sekali sekala harus kita mengenang orang yang sudah pergi dengan kenangan dan ingatan yang baik-baik belaka.

Patah tumbuh dan hilang berganti, demikian peribahasa lama yang masih kekal diingati sehingga kini, dan setelah beberapa hari kembali menulis dengan semangat dan keazaman yang tinggi, SPU sudah dapat mengembalikan pembacanya semula sepertimana sebelum ini.

Apapun, polisi SPU akan tetap sama seperti dahulu, menjadi billboard dan rujukan kepada semua  blog-blog di Jerantut tanpa mengira apa fahaman dan pendirian politik mereka kerana kita sedar bahawa walauapa pun, kita semua sebangsa dan bersaudara. Kita harus sedar dan ingat bahawa politik bukanlah agama untuk kita tidak boleh ingkarinya sekali sekala.

Terima kasih kepada semua pembaca blog SPU yang masih dan tetap setia tanpa mengira siapa admin kini dan sebelum ini, kerana SPU akan tetap SPU - menjadi Suara Prihatin UMNO untuk menyedarkan para pemimpin UMNO khususnya di Jerantut supaya mereka berubah, andainya masih tiada apa perubahan yang berlaku dan SPU juga sudah kecewa untuk mengubahnya, maka SPU akan berubah kepada Suara Penentang UMNO Jerantut. Bila kita sudah berpatah arang dan berkerat rotan.

Ingatan kepada pemimpin: Jangan biarkan SPU= Suara Prihatin UMNO menjadi Suara Penentang UMNO.....kerana segalanya mungkin!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN