Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Wednesday, April 21, 2010

SPU DI HARGAI



Setelah sekian lama mengendalikan blog SPU sejak 2008, pertamakali blog ini dihargai. Mungkin SPU banyak menyinggung perasaan pihak berkenaan namu apa yang kami lakukan adalah menyatakan kebenaran dan berusaha menyedarkan pihak berkenaan supaya memperbaiki sebarang kesalahan dan kelemahan masing-masing demi mem perkasakan UMNO Jerantut bahkan UMNO keseluruhannya, menegur pemimpin-pemimpin supaya lebih prihatin terhadap rakyat dimana mereka dipilih untuk menjalankan khidmat supaya UMNO akan tetap utuh dan diterima rakyat selamanya.

Berikut adalah penghargaan yang diberikan oleh Unit Media Wangsa Maju atas sumbangan yang SPU berikan selama ini. Kami mengucapkan terima kasih atas perhatian dan penghargaan tersebut, segalanya dilakukan untuk rakyat.



Blogger Unit Media Wangsa Maju said...

Salam Perjuangan,

Kami dari Unit Media Wangsa Maju ingin mengucapkan syabas buat anda kerana pengendalian blog anda yang begitu menarik dan artikel2 yang tangkas dan berani.

Kami ingin menjemput anda mengunjungi blog kami di www.mediawangsamaju.blogspot.com dan berikan komen2 yg bernas di setiap artikel yang kami kemaskini.

Kami juga mengalu2kan penyertaan anda sebagai salah seorang follower di blog kami.

Kami telah link blog anda dalam senarai blog pilihan di blog kami.

Di harap kita dapat bekerjasama dengan lebih baik di masa akan datang.

Sekian.

AMAT
Crew Unit Media Wangsa Maju

April 20, 2010 3:25 PM

Delete

Kita menanti-nanti bilakah akan ujud blog resmi UMNO Jerantut, atau UMB Pemudanya atau Puterinya dan Wanitanya? Apakah masih berkelubung didalam 'gebor' dan tergolek diatas 'lece'? UMNO harus digerakkan. Ketua Penerangan Bahagian serta sayap-sayapnya harus dipertanggungjawabkan seratus peratus. Mereka yang berbangga atas jawatannya harus menerimanya dengan bermaruah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN