Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Thursday, October 17, 2013

SOKONGAN MEDIA KEPADA KU LAN

WZWH membawa media sosial Jerantut setapak lagi kehadapan



Perang media sosial di Jerantut menjelang pemilihan UMNO Bahagian akan datang nampaknya semakin menarik. Media sosial sudah diperhebatkan dan digunakan sepenuhnya. Jika sebelum ini hanya blog dan facebook yang memainkan peranan, kita sudah tiba masa youtube turut digunakan.

Beberapa klip video yang di upoad kan di youtube sudah dikesan. Kebanyakannya adalah datang dari satu sumber, iaitu WZWH. Tahniah WZWH kerana berjaya mewujudkan jentera siber atau cybertrooper yang mantap. Mudah-mudahan kentera ini akan terus kekal dan dapat digunakan dalam menghadapi musuh parti menjelang PRU14 nanti.

Berikut adalah klip-klip video yang kami kesan setakat ini mengikut turutannya. Siapa kata media sosial tidak berfungsi dalam politik setempat? Jangan kerana kita yang buta media sosial lalu kita menuduh semua orang lain sama seperti kita.  Siapa Ketua Penerangan UMNO Bahagian yang berpandangan gelap sewaktu beliau manjawat jawatan tersebut didalam UMNO Bahagian? Apakah sumbangan beliau terhadap penerangan UMNO selama ini?











No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN