Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Friday, October 14, 2011

JERANTUT HUJUNG MINGGU

Md Nor Jaafar: Foto sumber blog KITA


1. Sepertimana SPU pernah ramalkan, sampai waktunya blog-blog kecil di Jerantut ini akan muncul dan aktif kembali. Terbaru, kita melihat blog Hulu Tembeling sudah mengeluarkan kepala 'kura-kuranya'. Tentu media sosial Jerantut nanti akan lebih meriah dengan kemunculannya semula. Kita ucapkan Selamat kembali dan Selamat Berblog!

2. Blog parti KITA juga nampak aktif selaras dengan aktifnya parti berkenaan dalam persediaan menghadapi Pilihanraya UMUM ke-13 akan datang. KITA benar-benar ingin mencuri perhatian rakyat. Khabarnya, ada beberapa program akan diadakan tidak lama lagi, antaranya 'Seminar Alam Sekitar' di Taman Negara, Kuala Tahan dan 'Pertemuan Media Sosial' yang akan diadakan di Jerantut atau Temerloh.

3. SPU menemui Mohd Nor Jaafar dan mendapat khabar bahawa Datuk Zaid Ibrahim, Ketua parti KITA memang bercadang bertanding di Parlimen Jerantut. Selain itu Mohd Nor Jaafar, Pengerusi KITA Cawangan Pahang akan bertanding di DUN Damak manakala blogger CMK akan bertanding di DUN Pulau Tawar. Datuk Zaid Ibrahim kemungkinan juga akan bertanding di DUN Tahan bagi memberikan cabaran hebat kepada ADUN yang sedia ada sekarang ini, atau mana saja calon yang diletakkan. Pemerhati politik juga berpendapat bahawa dalam PRU nanti, kebanyakan kerusi-kerusi akan ditandingi sekurang-kurang dalam 3 penjura. KITA akan meletakkan calon-calonnya disemua kerusi di Jerantut.

4. Projek membaikpulih 'Padang Bolasepak Jerantut' khabarnya telah dibuka tender untuk kontraktor kelas 'E'. 2 Gergasi peniaga Jerantut berentap hebat untuk merebut projek berkenaan. Ini menyaksikan 'Gajah Sama Gajah Berlawan'. Tentu persaingan ini hebat dan akan membuatkan Sungai Pahang 'bah' dan bergelora.


2 comments:

Anonymous said...

aku ni org damak,tp aku rasa susah dia nak menang dgn yb lau lee tu.

Anonymous said...

MAT NOR LAGI! Dapak gaji wakil rakyat kito kongsi deh.Mu ni mat nor mu nok berkhimat pado rakyat ko nok gaji.Lgu ni hancur Melayu. Tok se layenlah oreng benggong supo dio.Kelate mu buleh buat lagu tu.sini buken gapo tok sesuai.Jange man nor rosok negaro.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN