Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Thursday, July 22, 2010

BLOG BERANIKAN HATI RANKING KE 31 MALAYISA

1. Isnin lalu blog Perak Today memaparkan 100 ranking blog Pro Kerajaan. (Klik Sini) Pahang juga boleh berbangga dengan blog bERANIKAN hATI adalah tertinggi mewakili negeri walaupun hanya ditangga ke 31. Di tangga ke 28, blog Penghuni Gua walaupun dari Melaka namun penulisnya adalah dari Beserah, Kuantan Pahang. Manakala di tangga ke 29 adalah juga sebuah blog Pahang 'BumiYang' yang merupakan kembar kepada bERANIKAN hATI namun berpindah milik kepada blogger muda dari Muar, Johor. Kita juga patut sedikit berbangga terhadapnya yang ada kaitan dengan Pahang.


Jerantut boleh berbangga kerana bRAVEhEART adalah blogger anak kelahiran Jerantut yang berusaha keras menggerakkan 'media sosial' (Blog dan facebook) di Jerantut.




2. Blog Media Permatang Pauh (Klik) menulis mengenai penghargaan yang diterima oleh blogger PR dan bagaimana  pula penghinaan kepada blogger pro BN dari pemimpin. 




3. Kemanakah agaknya blog resmi UMNO Pahang dari UMB Pahang? Mana blog Sakmongkol AK46 (plus 1). Mana pula blog Cakap Kecik Dato' Sam - orang kuat UMB Pahang tu? Menjelang PRU13 nanti cukup kuatkan media sosial Pahang untuk menentang pembangkang? Atau MB hanya nak guna strategi membeli undi semata-mata? Ohhh! Blog MB Pahang pun berkulat, dah 2 tahun tidak di updatekan. Tidak mengapa, rakyat pun bukan ramai faham tentang blog, fb dan IT ni.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN