Makluman: 1/2010

Sebarang maklumat yang ingin disiarkan sila
hubungi email: spu.blogger@gmail.com serta memaklumkan juga di ruangan komen.




Wednesday, September 28, 2011

SUARA PRIHATIN UMNO JERANTUT





PRU Semakin hampir. Usaha menyedar dan menegur para pemimpin UMNO khususnya di Jerantut dan Pahang mesti digiatkan kerana bimbang mereka akan terus leka dan enggan berubah seterusnya menjerumuskan UMNO BN kepada kelalahan dalam PRU akan datang.

Blog-blog baru di Jerantut semakin banyak yang tumbuh bagai cendawan selepas hujan. Banyak yang di taja oleh pihak-pihak tertentu yang berkepentingan sama ada dalam usaha merebut kuasa atau pun dalam usaha mempertahankan kuasa mereka yang ada.

Banyak blog-blog baru yang tumbuh dan banyak pula blog-blog lama yang sudah tidak lagi bernyawa.  SPU sendiri berhenti seketika namun ingin menyambungnya semula, sebagai pemacu dan 'billboard' kepada blog-blog baru yang ingin mencipta nama.

SPU sedang mengemaskinikan, justeru kepada blog-blog yang masih belum tersenarai atau tercicir dari disenaraikan di SPU sila maklumkan kami. Kami juga menerima blog-blog selain dari blog politik. Bagi blog-blog yang sudah melebihi dari setahun tidak dikemaskini akan disingkirkan dari senarai kami dan boleh memohon semula jika kembali aktif.

Terima kasih.

Sara Puddin Hussien

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Referrer

Ruang iklan untuk disewa

Ruang iklan untuk disewa
SILA KLIK UNTUK KE IKLAN